Wyslij ten adres znajomemu

 Szukaj:

Inteligencja emocjonalna w biznesie


Podstawowe komponenty inteligencji emocjonalnej to:

Nie trzeba nikogo przekonywać, że wszystkie te umiejętności są nam niezbędne do normalnego życia, a rozwijanie każdej z nich, może znacząco podnieść nasz komfort i poczucie satysfakcji.
Kariera, jaką w ostatnich czasach zrobiło pojęcie "inteligencji emocjonalnej" ma swoje uzasadnienie także w świecie biznesu. Okazuje się bowiem, że firmy które inwestują w rozwój kompetencji emocjonalnych swoich pracowników (firmy amerykańskie wydają rocznie około 10 miliardów na ten cel) szybko zwraca się w postaci lepszej obsługi klientów, wyższej sprzedaży, większej skuteczności menadżerów i wydajniejszej pracy zespołowej.
A do tego już sam kurs jest niezwykłą i fascynującą przygodą poznawania i odkrywania nowych obszarów samego siebie.

 

Program szkolenia

Informacje organizacyjne

 

Metody

Zajęcia mają charakter warsztatowy, składają się z bloków ćwiczeniowych przedzielanych elementami wykładu dającego podstawy merytoryczne rozwijanych umiejętności. Główne metody pracy to: ćwiczenia praktyczne, scenki (z możliwością nagrań na kasetach video)., studium przypadku, symulacje i inscenizacje, dyskusje typu "burza mózgów" i omówienia.

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe.

 

Czas trwania: 2 dni (14 godzin zajęć)

Termin, cena

 

<< powrót

   
FIRMAKONTAKTInformacje o naszych szkoleniachTerminarze szkoleńNasze artykułyMapa serwisu



Strona główna
-> Szkolenia -> Szkolenia otwarte dla biznesu -> Inteligencja emocjonalna w biznesie
 



   

 

 

 
 

"Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu,
lecz także od umiejętności kierowania emocjami."


Daniel Goleman