Inteligencja emocjonalna w biznesie
Podstawowe komponenty inteligencji emocjonalnej to:
Nie trzeba nikogo przekonywać, że wszystkie te umiejętności
są nam niezbędne do normalnego życia, a rozwijanie każdej z nich, może znacząco
podnieść nasz komfort i poczucie satysfakcji.
Kariera, jaką w ostatnich czasach zrobiło pojęcie "inteligencji emocjonalnej"
ma swoje uzasadnienie także w świecie biznesu. Okazuje się bowiem, że firmy
które inwestują w rozwój kompetencji emocjonalnych swoich pracowników (firmy
amerykańskie wydają rocznie około 10 miliardów na ten cel) szybko zwraca się
w postaci lepszej obsługi klientów, wyższej sprzedaży, większej skuteczności
menadżerów i wydajniejszej pracy zespołowej.
A do tego już sam kurs jest niezwykłą i fascynującą przygodą poznawania i
odkrywania nowych obszarów samego siebie.
Program szkolenia
Informacje organizacyjne
Metody
Zajęcia mają charakter warsztatowy, składają się z bloków ćwiczeniowych przedzielanych elementami wykładu dającego podstawy merytoryczne rozwijanych umiejętności. Główne metody pracy to: ćwiczenia praktyczne, scenki (z możliwością nagrań na kasetach video)., studium przypadku, symulacje i inscenizacje, dyskusje typu "burza mózgów" i omówienia.
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe.
Czas trwania: 2 dni (14 godzin zajęć)
<< powrót
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||
Strona główna -> Szkolenia -> Szkolenia otwarte dla biznesu -> Inteligencja emocjonalna w biznesie |
||||||||||
|
|
|||||||||
"Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu,
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |