Od dysortografii do poprawnego pisania
Kurs wykorzystania NLP w terapii dysortografii i dysgrafii
Jak nauczyć dziecko lub osobę dorosłą pisać ortograficznie? Czy jest możliwe
nauczenie się ortografii bez ciągłego powtarzania regułek?
Wszyscy wiemy, że dysortografia i dysgrafia mają określoną strukturę. Czy
taką strukturę ma również poprawne pisanie? Czy można się tych umiejętności
nauczyć szybko?
Na te i na inne pytania odpowiemy w czasie proponowanych zajęć, stanowiących
poznawcze i praktyczne studium metody. Ich celem jest praktyczne wykorzystywanie
metod NLP w terapii dysortografii i dysgrafii.
Tematy:
Informacje organizacyjne
Metody
Zajęcia mają charakter warsztatowy, składają się z bloków ćwiczeniowych przedzielanych elementami wykładu dającego podstawy merytoryczne rozwijanych umiejętności. Główne metody pracy to: ćwiczenia praktyczne, scenki, studium przypadku, symulacje i inscenizacje, dyskusje typu "burza mózgów" i omówienia.
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe.
Czas trwania: 2 dni (12 godz.)
Uczestnikom zapewniamy materiały szkoleniowe i świadectwa ukończenia kursu.
Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsze zgłoszenie
<< powrót
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||
Strona główna -> Szkolenia -> Szkolenia NLP -> NLP w terapii dysortografii i dysgrafii |
||||||||||
|
|
|||||||||
Zajęcia
przeznaczone są dla psychologów, pedagogów, logopedów, polonistów.
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |